Farsdag och brunch

Vilken härlig dag vi har haft. Den första farsdagen som tvåbarnspappa. Nu var resten av familjen gullig och lät mig få åka och äta brunch på Radisson blue där de hade plant based brunch. Dvs helt veganskt. Passar ju mig fint när jag inte ska äta något mjölkprotein ( även om jag tvivlar på att det är det som var problemet). Men för mig som älskar att prova nya saker och är intresserad så hamnade jag i himmelriket.

Personalen var fantastiskt trevliga, bland de bästa vi haft skulle jag nog våga säga.

Max åt nästan upp all frukt de hade tror jag. Och provade även på en våffla som fick höga betyg.

Jag provade allt från Chaga latte, scrambled tofu, kokosyoghurt, chiapudding, olika bakverk.

Så himla bra var det och jag går gärna tillbaka!! När vi gick därifrån var vi mätta men som Flo sa inte sådär tungt mätt som man kan vara efter en vanlig brunch.

Efter brunchen åkte vi vidare till Aquaria som Max hade önskat och kollade på massa spännande fiskar.

Ja och hur firar vi pappa då? Ja vi kör en egen sushi all you can eat, då blir han nog glad!!

Lämna en kommentar